.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پايانه هاي مازندران در شأن مردم استان نيست

نماينده مردم ساري گفت: پايانه هاي استان مازندران بخصوص شهرستان ساري در شان مردم استان نيستند .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ،رمضان شجاعي عضو كميسيون فرهنگي و نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در جلسه بررسي مصوبات سفر كه روز شنبه با حضوربهبهاني وزير راه در ساري برگزار شد با تصريح اين مطلب كه وزارت راه تا كنون نسبت به راه هاي مازندران بي مهري انجام داده است اظهار داشت: متاسفانه تنها چيزي كه حتي زير ساخت هاي آن نيز فراهم نشده بحث راه و ترابري در مازندران است.

شجاعي به وضعيت كنوني جاده ساري- سمنان اشاره كردو گفت: متاسفانه با توجه به ساخت غير فني اين جاده هر روز شاهد تصادفات شديدي هستيم.

وي با بيان اينكه فرودگاه استان هنوز پتانسيل لازم براي ارائه خدمات را دارا نيست افزود: بحث فرآوري هوايي زمينه ساز بسياري از فعاليت هاي آموزشي و اقتصادي است و فرودگاه يكي ازاساسي ترين فاكتور هاي توسعه استان محسوب مي شود.

شجاعي ادامه داد: پايانه هاي استان مازندران بخصوص شهرستان ساري در شان مردم استان نيستند و عدم وجود مجتمع رفاهي در پايانه اين شهر ها نيز قابل قبول نيست.

نماينده مردم ساري با بيان اينكه مطالعه چهار بانده شدن ساري- تاكام انجام و براي آن پيش بيني اعتبار شده است به عدم اجرائي شدن اين پروژه اشاره كرد و گفت: اين اشكال از مديران استان نيست بلكه از مجموعه وزارتخانه است كه حمايت و نظارت كافي را انجام نمي دهند.

علي اصغر يوسف نژاد مخبر كميسون صنايع و معادن و نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه راه توسعه استان مازندران، توسعه راه هاست اظهار داشت: تا راه نباشد توسعه در زمينه هاي فرهنگي اجتماعي معنا نخواهد داشت.

وي افزود: اگر بر اساس شاخص هاي تعريف شده وزارت راه مازندران را ارزيابي كنيم اين استان در رتبه آخر قرار مي گيرد.

يوسف نژاد با تاكيد بر لزوم از بين بردن بي عدالتي وتبعيض در ارتباط با شاخص ها و مزيت ها از سوي وزارت راه افزود: سهم هر استان از اعتبارات مربوط به راه و ترابري بايد متناسب با بار ترافيكي و حمل و نقل آن استان باشد .

نماينده ساري با بيان اينكه سالانه 10 ميليون مسافر را با راه هاي ناقص و مشكل آفرين در استان پشتيباني مي كنيم خاطرنشان كرد: سهم مازندران از اعتبارات بايد متناسب با تحمل فشار بار ترافيكي باشد و اين مساله اي كاملاً معقول و منطقي است.

يوسف نژاد يكي از مشكلات بزرگ توسعه استان را تعيين حريم راه ها عنوان كرد و گفت: در حالي كه قيمت زمين در مازندران چندين برابر برخي استان هاي ديگر است، متاسفانه تعيين حريم براي همه استان ها يكسان در نظر گرفته شده است.

وي يادآور شد: حريم راه بايد متناسب با واقعيت هايي باشد كه در استان اتفاق مي افتد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.